سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت چاپ عکس در چاپ کشور

قیمت چاپ عکس

عکس های یادگاری و بیاد موندنی تونو کجا میبرین برا چاپ؟ از نظر قیمتی آیا مناسب حساب می کنن؟

حتی اگه بخوان نرخ چاپ عکس رو مناسب حساب کنن از کاغذ جنس خوب برا چاپ استفاده میشه و سریع بهتون عکسا رو تحویل میدن؟

خب نمیدونم نظر شما چی باشه ولی من بهتون لابراتور چاپ عکس کشور رو معرفی می کنم،

شاید بگید چرا چاپ کشور ، توی این مجموعه مهمترین و خاص ترین کارشون اینه که اگه شما نتونین تشریف بیارین مرکز چاپ کشور ،

از طریق سایتمون تمامی تصاویر مورد نظرتونو از جمله عکسای پرسنلی، هنری، صنعتی و عروسی رو با سایز و تعداد برا ما ثبت و ارسال کنین، راستی یادم رفت بهتون بگم

 

میدونستین تعرفه چاپ عکس توی این مجموعه زیر قیمت چاپ عکس در ایرانه؟

 

هزینه چاپ عکس و حتی محصولات و فعالیت های صنوف دیگه سالانه درصدی افزایش پیدا میکنه،

قیمت چاپ عکس 1400 نسبت به سال قبل روند افزایشی داشته و طبیعتا همکاران ما هم در سراسر کشور موظف هستن که این قیمت ها رو افزایش بدن مثلا اگه عکس 15 * 10 روی کاغذ لاستر رو سال قبل 2500 تومن دریافت میکردن و ما 1750 میگرفتیم الان همین کار رو با اندکی افزایش قیمت در مجتمع ما 2000 تومن هزینه رو حساب میکنیم و در ادامه بهتون میگم که چرا این همه ارزونتر از بقیه کار میکنیم.

پس در سیستم ما قیمت چاپ عکس از مبلغ دو هزار تومن شروع میشه ولی این دلیل نیست که چون قیمتمون پایینه کیفیت رو پایین بیاریم هدف ما ارائه خدمات به سراسر ایران با کمترین قیمت و بهترین کیفیته.

 

شاید بپرسید شما که هزینه چاپتون اینقدر پایینه از چه نوع کاغذ هایی استفاده می کنین؟

 

ما برا چاپ تصاویر موبایل، پرسنلی، گزارشی و حتی چاپ عکس روی شاسی از کاغذ مات یا لاستر استفاده می کنیم

چون که قدرت ماندگاری و کیفیت بی نظیری نسبت به کاغذ های رده پایین داره و بنا به درخواست مشتری حتی اگه کاغذ هایی از جمله کاغذ چاپ پریل، براق، سیلک، کریستالی و لمینت برا چاپ عکس هاشون مد نظر داشته باشن استفاده می کنیم،

ولی برا چاپ عکس های خاص عروسی و هنری از کاغذ چاپ عکس اکلیلی و فتوگلاسه با بهترین مواد و کاملا مجزا بکار میبریم.

مشتریانی از جمله زوج های جوانی که لابراتور چاپ کشور رو مورد اعتماد خودشون میدونن و تشریف میارن و قرارداد ثبت خاطراتشونو با ما می بندن و به ما میسپارن

ما هم به احترام و اعتمادشون تخفیفاتی رو روی کارهای زیباشون اعمال می کنیم و مدرن و ناب ترین تصاویر از جمله چاپ روی شاسی و اکلیلی رو براشون با مناسب ترین هزینه درست می کنیم و در صورتی هم که نیاز باشه خودمون براشون به لوکیشن مورد نظر در کمترین زمان میفرستیم.

قیمت چاپ عکس در سایز های مختلف

قیمت چاپ عکس بر اساس سایز و نوع کاغذ بکار رفته متفاوته، چرا؟

چون جنس هر کاغذ با سایزی که شما درخواست میدین نسبت به همدیگه متفاوته مثلا قیمت چاپ عکس روی کاغذ براق با نیمه براق و مات با سایز های دلخواه نسبت به چاپ عکس روی کاغذ کنوانس، هنری و متالیک تفاوت زیادی دارن

اما ما با تمام سعی و تلاشی که داریم هزینه ها رو هم برای خودمون و همچنین مشتریان عزیز بصرفه کردیم.

 

چرا قیمت چاپ عکس در مجموعه شما از سراسر کشور پایین تره؟

 

خب در پاراگراف فوق گفتم براتون دلیل رو توضیح میدم، به خدمت شما میرسونم که خودمون تمامی اقلام لازم از جمله:

دستگاه های بروز و مدرن مخصوص چاپ، کاغذهای خاص و مقاوم و رنگ ها رو مستقیم بدون واسطه وارد می کنیم و این کار باعث شده که قیمت چاپ در مجتمع چاپ عکس آنلاین کشور با قیمت لابراتور چاپ عکس در سراسر ایران کمتر و مناسب باشه

و این حرکت سبب شده که شما مشتریان عزیز نسبت به ما لطف داشته باشین و در هر نقطه از کشور برا ما کارهای زیباتونو ارسال کنین، ما هم برای اینکه هیچ مشتری منتظر در صف انتظار نمونه تعداد همکاران حرفه ای و کاربلد رو افزایش دادیم.

لابراتور های سراسر ایران به خاطر اینکه قیمت چاپ عکس های ما با سایز های مختلف بسیار پایین هست

اکثرا با اینکه خودشون دستگاه چاپ رو دارن اما تمامی پروژه هاشونو برای ما ارسال می کنن و براشون بهترین ها رو چاپ و ارسال می کنیم و همچنین ما برا شما مشتریان غیر همکار وقتی که تصاویرتونو ارسال می کنین برا چاپ، موقع تسویه هزینه رو اندکی نسبت به همکار افزایش میدیم ولی در کل قیمت ما هرچند که هزینه ارسال به حسابتون اضافه بشه باززیر قیمت شهر شماست.

قیمت عکس فوری چطوره؟

با اینکه تمام چاپ عکس ها در مرکز ما با کمترین زمان صورت میگیره، حدود پنج تا پونزده هزار تومن به حساب شما اضافه میشه و تصاویر رو همون لحظه بصورت آنی تحویل میگیرین و یا اگه ارسالی باشه، ارسال میکنیم.

این نوید رو بهتون میدم که باز هم در حالی که قیمت های بسیار پایینی داریم اما در کنارش تخفیفات جزیی برای مشتریانی که همیشه به یاد ما هستن و تمام پروژه های چاپی خودشونو و اطرافیانشونو برا ما ارسال می کنن، در نظر گرفته ایم.

 

سوال براتون شاید پیش بیاد که سایز دلخواه تصاویر چطوره؟

 

دستگاه های ما این قابلیت ها رو دارن که هر نوع سایز هایی که مشتری ما به غیر از سایز های استاندارد که شامل 15*10 ، 18*13 تا 200*76 هستن رو هرچی باشه براتون چاپ و برش میدیم.

بحث داغ سایزبندی افتاد بهتره یه توضیح مختصری در مورد قیمت چاپ عکس 16*21 هم بهمتون بدم،

سایز عکس 16*21 یکی از پر مخاطب ترین سایز عکس با همون اصطلاحی که گفتم (سایز دلخواه) هستش که از نظر قیمتی سعی کردیم با بقیه مدل ها هم قیمت باشه.

در نتیجه شما هرگونه تصاویر زیبایی از خودتون، مراسمات تولد و عروسی، حتی اسپرت داشته باشین

رو در مرکز ما با دستگاه های چاپ عکس فوق العاده پیشرفته و مدرن با برترین کاغذ ها، چاپ و در هر زمانی که بخوایین درب منزل یا محل کار توسط همکاران پیک و برای شهرستان ها از طریق اداره پست ارسال میشه.

لیست قیمت چاپ عکس فوری به ریال (کاتالوگ )