سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوره برنامه ریزی

سایر سرفصل‌های دوره آموزشی

برنامه ریزی فروش

از دیگری سرفصل‌های دوره آموزشی می‌توان به توصیف برخی مباحث ازجمله ارائه درصد تحقق اهداف فروش، نمودارهای روزانه، هفتگی و ماهانه تحقق اهداف فروش به علاوه‌ی موضوعاتی مانند تعریف عادت، انواع عادات یک فروشنده و نحوه تقویت و حذف برخی از عادات، همچنین کارنامه روزانه عادات و نمودارهای روزانه و ماهانه عادات اشاره کرد.

یکی از سرفصل‌های آموزشی دوره‌ی مذکور معرفی نرم افزار Sales Planning Software است که به فروش بیشتر و موثرتر کمک می‌کند.

کسب و کار خود را رونق دهید

همه‌ی صاحبان مشاغل در تلاش هستند کسب و کار خودشان را رونق ببخشند. باید همه‌ی ایده‌های مربوط به فروش و کسب و کار خود را مکتوب کرده و با تدوین اهداف و برنامه‌ی مشخص، به سمت تحقق آنها پیش بروید. به هدف و راهت شک و تردید نداشته باشید و ادامه بدهید.

هیچ کس جز خود شما نمی‌تواند برای رونق کسب و کارتان، کاری انجام دهد. از اولین قدم تا آخرین قدم باید توسط خودتان برداشته شود. یکی از اصلی‌ترین کارهایی که می‌توانید برای رونق بخشیدن به کسب و کار خودتان انجام دهید، طی کردن مسیری اصولی و علمی است.

استاد احمد محمدی

داشتن هدف در زندگی معجزه می‌کند. هر دقیقه هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی،دوازده برابر آن زمان بهره‌وری به همراه دارد.

دکتر احمد محمدی

گاهی اوقات با آموختن چند نکته‌ی خوب و علمی در فروش، دروازه‌های جدیدی به روی ما باز می‌شود. به همین دلیل باید حواسمان باشد که می‌توانیم از دانش و مشاوره‌ی دیگران برای رونق کسب و کار کمک بگیریم.

یکی از موضوعات مهمی که در هر کسب و کاری، چه مشاغل کوچک و چه مشاغل بزرگ باید بدان توجه ویژه‌ای نشان داد، موضوه تعیین هدف و برنامه ریزی برای رسیدن به آن اهداف است.

فروش خود را چند برابر کنید

افزایش فروش

هیچ سازمان و شرکتی نیست که نخواهد فروش خود را چند برابر کند. این فروش می‌تواند از فروش محصولات تا ارائه‌ی خدمات را شامل شود. برای شرکت‌ها و سازمان‌ها این موضوع بسیار اهمیت دارد که بتوانند خدمات خود را با کیفیت بالاتری به تعداد بیشتری از مخاطبان ارائه بدهند.

رسیدن به چنین نقطه‌ای نیازمند برنامه ریزی دقیق و مشخص است. برای آنکه فروش خود را چند برابر کنید، لازم است اهداف درستی تعیین کرده و با برنامه‌ی مشخصی به سمت اهداف حرکت کنید. با قدرت به پیش بروید و بازار را از آن خود کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره آموزشی برنامه ریزی فروش می‌توانید به صفحه‌ی معرفی دوره برنامه ریزی فروش در وب‌سایت آکادمی بازار مراجعه کنید.

شماره تماس: 02166418084 و 02188993288

 

آدرس وبسایت: آکادمی بازار

 

آدرس:  تهران ، خیابان انقلاب، روبروی درب دانشگاه تهران، خیابان فخر رازی، خیابان نظری، کوچه فرزانه، پلاک 10، واحد 12 (مراجعه حضوری فقط با تعیین وقت قبلی)