سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زبان بدن

احتمالا شما هم این جمله رو شنیدید که 70 درصد از ارتباطات از طریق زبان بدن صورت می گیرد. قبل از اینکه کسی حتی شروع به صحبت کردن کند، از شیوه‌ ی رفتار او می‌ فهمیم چه چیزی می خواهد. به همین دلیل، شما در این مقاله یاد می‌گیرید که چگونه یک زبان بدن محترمانه و جذاب را به تصویر بکشید. هدف ما این است هر چیزی از پاها گرفته تا حالات صورتتان را پوشش بدهیم و می‌خواهیم مطمئن شویم که شما از زبان‌ بدن خوب و بد، درک کاملی داشته باشید. اگر شما هم دوست دارید بدانید چگونه می‌توانید از طریق زبان بدن دید دیگران را نسبت به خودتان تغییر دهید با آکادمی بازار همراه باشید.

 

1. پا ها

باید پای خود را به اندازه ی عرض شانه ها باز کنید طوری که انگشت های پا رو به بیرون قرار بگیرند. دلیل این کار این است که رابطه انگشت پا با زبان بدن این است که بستن و جمع کردن بدنتان با عصبانیت و ترس ارتباط پیدا می کند. به طور مثال اگر کسی بخواهد شما را بزند به صورت غریزی بدن خود را جمع می کنید که از اعضای بدن محافظت کنید. در مقابل بدن باز با احساس آرامش و اعتماد به نفس ارتباط دارد. پس اگر پاهای شما جدا و انگشت های پاهای شما رو به بیرون باشد یعنی بدن شما با احساس راحتی همراه است و اگر انگشت ها رو به داخل باشند معکوس احساس قبل است.

2. دست ها

دست های خود را در جیب هایتان نگذارید. آنها را به صورت ضربدری روی هم نگذارید و با یک دست بازوی دیگر را نگیرید. اگر در یک مهمانی هستید نوشیدنی خود را در جلوی سینه خود قرار ندهید. همه ی این ها از حالات بدن بسته هستند. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که خب با دست ها و بازوهای خود باید چکار کنم؟ بهترین حالت این است که دست های خود را با آرامش در کنار بدنتان قرار دهید حتی اگر یک نوشیدنی در دستتان دارید. اگر در حال صحبت کردن با کسی هستید می تواید از دست هایتان برای تاکید بر نکته خاصی استفاده کنید.

زبان بدن

3. سینه

اگر بپرسید کدام قسمت از اعضای بدن بیشترین تاثیر را بر زبان بدن دارد می گوییم که آن سینه است. افراد بیشترین مشکل را با همین ناحیه دارند. بیشتر ما چیزی به اسم قوز را داریم. در این حالت شانه ها به سمت جلو جمع شده و از گردن رد شده اند که بیشتر بخاطر سبک زندگی و استفاده از کامپیوتر است. اگر از کامپیوتر استفاده می کنید در همان لحظه باید حواستان به حالت بدنتان باشد. قوز کردن می تواند پیامد های بدی را به همراه داشته باشد. بهترین حالت برای سینه این است که آن را به طرف بیرون نگه داریم و شانه ها را به عقب بدهیم. برای کسانی که به دلیل استفاده از کامپیوتر مشکل حالت ایستادن دارند، تمرین های زیادی وجود دارد تا به آنها کمک کند که پشت خود را صاف کنند و شانه های خود را ثابت نگه دارند.

4. سر

باید به گونه ای بایستید که سر شما در یک خط مستقیم با بقیه بدن قرار بگیرد. سر باید رو به جلو باشد. نه آنقدر به پایین خم کنید که انگار مرتکب خطایی شده اید و نه آنقدر رو به بالا نگهدارید که نشان دهنده تکبر باشد.

زبان بدن

5. صورت

قسمت عمده ای از درک افراد نسبت به شما در تعاملاتتان از طریق صورت انجام می گیرد. 

شماره تماس: 02166418084 و 02188993288

 

آدرس وبسایت: آکادمی بازار

 

آدرس:  تهران ، خیابان انقلاب، روبروی درب دانشگاه تهران، خیابان فخر رازی، خیابان نظری، کوچه فرزانه، پلاک 10، واحد 12 (مراجعه حضوری فقط با تعیین وقت قبلی)